L’edifici de Can Pasqual, que acull diversos serveis municipals, reobrirà les seves portes a partir de dilluns 15 de juny per prestar atenció ciutadana de manera presencial, però només amb cita prèvia. La Regidoria d’Educació atendrà els dimarts i dijous al matí per informar i orientar a les famílies en qüestions relacionades amb el curs escolar i els dimecres al matí per a tramitar preinscripcions i matriculacions fora de termini d’aquelles famílies que no disposin de mitjans electrònics per a fer-ho. La Regidoria de Convivència també farà entrevistes d’acollida i orientació els dilluns al matí i, properament, el Servei de Mediació farà atenció presencial els divendres. Tanmateix, tots els serveis segueixen prioritzant l’atenció telefònica i telemàtica i només es podrà demanar cita prèvia per a qüestions que no es puguin realitzar per aquesta via. Les persones que vagin presencialment a l’equipament hauran de portar mascareta i complir amb totes les mesures de seguretat i higiene fixades.
La Regidoria d’Educació oferirà atenció els dimarts i dijous de 9 del matí a 2 del migdia, sempre amb cita prèvia. Tot aquells tràmits i consultes que es puguin fer per via telemàtica o telefònica s’hauran de seguir fent per aquests canals i es donarà preferència per fer atenció presencial quan es tracti d’informació i orientació a les famílies per donar suport a determinades qüestions vinculades al final o l’inici del pròxim curs escolars. Això inclou, entre d’altres, temes relacionats amb les beques menjador i suport a les eventuals incidències que puguin sorgir en el funcionament o en la connectivitat de les tablets que s’han facilitat a l’alumnat més vulnerable. També s’oferirà atenció presencial els dimecres de 9 a 2 del migdia per a preinscripcions i matriculacions fora de termini, per donar suport a aquelles famílies que no disposin de mitjans electrònics i necessitin acompanyament per realitzar el tràmit, sempre amb cita prèvia. Per a demanar-la cal enviar un correu a [email protected] o trucar al telèfon 93 777 69 61 o al 661 237 790.
La Regidoria de Convivència també ofereix atenció ciutadana amb cita prèvia els dilluns de 9 del matí a 1 del migdia. L’atenció presencial es limita a les entrevistes d’acollida i orientació i se segueix prioritzant l’atenció telemàtica o telefònica per a tots aquells tràmits i consultes que es puguin fer de manera digital o a distància. Les persones que vulguin demanar cita ho han de fer a través de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadana (OAC), el correu electrònic [email protected] o contactant a través del telèfon 93 884 26 61. Pel que fa al Servei Municipal de Mediació Ciutadana, ara per ara només atén de manera telemàtica però, properament, també ho farà de manera presencial els divendres amb cita prèvia. Hi podeu contactar a través del correu electrònic [email protected]; enviant un missatge o WhatsApp al número 619 650 735; o omplint i enviant una sol·licitud telemàtica de mediació.
Comparteix aquest contingut