Tanca

Parlem d’Agost: tot recordant la Lizaran

El 11 de setembre
A les 20.00 h

Afegir al calendari

Sala Petita del Teatre de La Passió

Avinguda Francesc Marimon, 83, Esparreguera

El dimecres 11 de setembre tindrà lloc l'acte "Parlem d’Agost: tot recordant la Lizaran" a les 20 h a la sala petita del Teatre de La Passió.

La Lizaran és l’actriu més gran que ha tingut el teatre català i una de les persones que més ha contribuït a la seva renovació. Amb “Agost” i tot aquest enrenou pretenem, per damunt de tot, retre-li homenatge a la “nostra” actriu i la seva passió pel teatre i per Esparreguera.

Aquest primer acte el fem centrat amb Agost, obra que va fer l’actriu sota la direcció de Sergi Belbel al TNC. Vivències, anècdotes i records de l’Anna amb els i les components de la companyia i amb Sergi Belbel, director de l’obra. Aquest acte inaugurarà l’exposició Anita, realitzada pel Teatre Lliure a les dependències de la Sala Petita de La Passió.

 

"Els actors són poetes que escriuen a la sorra. Només cal que arribi una onada i el seu traç desapareix. Però els grans intèrprets, com l’Anna, deixen, en la nostra memòria, una empremta benèfica que ens acompanya per sempre". Lluís Pasqual.