Oficina d'Atenció Ciutadana

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) proporciona informació municipal i assisteix en la tramitació d'assumptes administratius. La missió de l'OAC és facilitar la relació entre la Ciutadania i l'Ajuntament, aconseguint una atenció integrada i de qualitat orientada a satisfer la ciutadania.

Què s'ofereix

  • Informació general sobre tràmits, serveis, equipaments i activitats municipals, tant de forma presencial com telefònica.

  • Registre d'entrada de documents.

  • Assistència en matèria de registres.

  • Oficina de Registre d'altres administracions.

  • Gestió i manteniment del Padró Municipal d'Habitants.

  • Recepció i derivació de queixes, incidències, suggeriments i propostes.

  • Emissió de certificats digitals IdCAT.

  • Assistència tramitació en línia.

A qui s'adreça

Ciutadania, empreses i entitats.

Com s'hi pot accedir

  • Presencialment : Es recomana cita prèvia. Especialment per als tràmits d'alta al padró i Oficina de Registre d'altres administracions:  citaprevia.esparreguera.cat

  • Telefònicament, als telèfons 93 777 18 01 o 93 777 10 00.

  • Per whatsapp, al 677 500 192

  • Per correu electrònic, a [email protected].

 

Preu del servei

Depenent de cada tràmit segons les ordenances fiscals, que podeu consultar a la seu electrònica de l'Ajuntament.

 


Horari
Dilluns
De 08:30 a 14:30
Dimarts
De 08:30 a 14:30
De 16:30 a 19:00
Dimecres
De 08:30 a 14:30
De 16:30 a 19:00
Dijous
De 08:30 a 14:30
Divendres
De 08:30 a 14:00
Dissabte
Tancat
Diumenge
Tancat