L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) proporciona informació municipal i assisteix en la tramitació d'assumptes administratius. La missió de l'OAC és facilitar la relació entre la Ciutadania i l'Ajuntament, aconseguint una atenció integrada i de qualitat orientada a satisfer la ciutadania.
Què s'ofereix
-
Informació general sobre tràmits, serveis, equipaments i activitats municipals, tant de forma presencial com telefònica.
-
Registre d'entrada de documents.
-
Assistència en matèria de registres.
-
Oficina de Registre d'altres administracions.
-
Gestió i manteniment del Padró Municipal d'Habitants.
-
Recepció i derivació de queixes, incidències, suggeriments i propostes.
-
Emissió de certificats digitals IdCAT.
-
Assistència tramitació en línia.
A qui s'adreça
Ciutadania, empreses i entitats.
Com s'hi pot accedir
-
Presencialment : Es recomana cita prèvia. Especialment per als tràmits d'alta al padró i Oficina de Registre d'altres administracions: citaprevia.esparreguera.cat
-
Telefònicament, als telèfons 93 777 18 01 o 93 777 10 00.
-
Per whatsapp, al 677 500 192
-
Per correu electrònic, a [email protected].
Preu del servei
Depenent de cada tràmit segons les ordenances fiscals, que podeu consultar a la seu electrònica de l'Ajuntament.