L’Ajuntament d’Esparreguera ha posat en marxa aquesta setmana una enquesta ciutadana per avaluar els compromisos contrets a la Carta de Serveis de la Policia Local i, alhora, plantejar altres qüestions relacionades amb el funcionament del servei per tal de avaluar-les i, si s’escau, introduir-hi les millores necessàries. L’enquesta està oberta a tota la ciutadania i es pot realitzar via online a través de la plataforma participativa Esparreguera Decideix, o presencialment dirigint-se a la comissaria de la Policia Local, ubicada al Passeig dels Jocs Olímpics, número 11. El procés participatiu estarà obert fins al dia 26 de novembre i consta d’una quinzena de preguntes sobre diferents aspectes relacionats amb l’atenció, la competència professional dels treballadors municipals, l’emplaçament de la comissaria o la qualitat de la informació rebuda.
La Carta de Serveis de la Policia Local és un document públic, que es va aprovar al març de 2019, amb el qual s’informa a la població dels serveis que s’ofereixen, les condicions d’accés, els compromisos de qualitat adquirits i els drets i deures que tenen els ciutadans en qualitat d’usuaris de les prestacions municipals. Per a fer un seguiment dels compromisos contrets s’ha engegat aquest procés participatiu en el qual la ciutadania pot avaluar el servei d’atenció de la Policia Local i proposar les millores que consideri necessàries. Les persones interessades en participar en l’enquesta ho poden fer de manera presencial, sol·licitant un exemplar a la comissaria que s’ha d’emplenar de manera anònima i dipositar dins d’una urna, o bé digitalment a través de la plataforma Esparreguera Decideix, on cal estar registrat o bé donar-se d’alta com a persona usuària.
El qüestionari demana a la ciutadania que valori del 0 al 10 l’atenció rebuda a través dels diferents canals: presencial, telefònic i per correu electrònic. També ha d’avaluar la competència professional del personal que l’ha atès, si el tracte rebut ha estat correcte i agradable i la qualitat de la informació rebuda. Així mateix, pregunta si s’està satisfet amb l’atenció rebuda i consulta sobre l’adequació de l’emplaçament i l’accés a les dependències de la Policia Local, si la instal·lació està neta, és confortable i funcional. Finalment es pregunta a la ciutadania quins són els tres aspectes més importants en relació amb el servei i es dona la possibilitat de fer arribar propostes per a millorar-ne la prestació.
Comparteix aquest contingut